Världens segaste dag

Hejsan. Idag fick vi gå tidigare från slöjden för att hon tycker om oss så mycket. Dessutom gick hon och köpte glass till oss, vilket är ovanligt rart! Dock var det inte bra för mig eftersom jag smälte mitt vackra tyg när jag skulle stryka det D; Som tur var hann jag inte dra över hela utan bara en bit av överdelen, så jag har gjort en ny och håller på att sprätta upp den gamla XD
Hehe! Idag är mamma och Jamie på teater och Jessica ska snart ut med sina kompisar och äta, vilket innebär att jag blir helt ensam med Ellie! Egentligen skulle ju då Cica komma hit, men hon kände att hon behövde plugga xD Det behöver jag egentligen också, men jag är så fruktansvärt trött och orkar verkligen inte D;
Jag och Ellie har just ätit, ska nog lägga mig med honom snart ^^
Veronica

Kommentarer
Postat av: Greta~ ^^

sv: det är DU som är dålig och inte kan läsa, jag skrev ju att jag inte var det </3

2012-03-15 @ 21:01:19
URL: http://guruguru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0