Blehbleh

Hejsan. Vad jobbigt att jag inte har något att blogga om. Idag har jag jobbat och ska göra det resten av veckan med. Ganska festligt! Men jag är trött och behöver duscha eller bada också :( MYS men jag orkar inte :( Jag är så mys humör men nej, Jesso sover och utöver det är jag ensam hemma :/
Kollade på det sista avsnittet av Desperate Housewives igår. Herregud jag förstår inte hur man ska klara sig utan det D; Jesso tror att det kommer en uppföljare med nya karaktärer med tanke på det konstiga slutet. Mer än så kan jag inte säga! Kom på att jag missade Top Model i tisdags också när jag var i Stockholm, undrar vem som åkte ut e___e
Herregud vilket givane blogginlägg, nu ger jag mig. ADIOS!
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0