I MET ONE DIRECTION~

Herrejesus jag har inte bloggat på 29 år och gid vad mycket det hänt! Igår åkte jag, Greta, Linn, Elin och Natalie till Stockholm efter skolan för att stalka one direction. Senare mötte vi Nina, Nathalie och Josefin också. OKEJ NU SKA JAG KOMMA TILL SAKEN OCH TALA OM ATT VI STOD EN METER FRÅN ONE DIRECTION OCH JAG OCH GRETA FICK ÖGONKONTAKT MED HARRY STYLES. LALALALALALALA LIFE IS WONDERFUL ♥ (Varnar för långt inlägg med 62524645 bilder)






















Förresten ska jag passa på att säga att jag skäms för fansen som utalar Nialls namn "Niall" med svenskt uttal och inte "Nail", och dom som hade gjort låtsasautografer och stavas Louis' namn "Lois" -.-
MEN JAG ÄLSKAR MITT LIV, NU SKA JAG FORTSÄTTA VARA LYCKLIG, ADJÖ! Eller vänta, ska säga att det var typ 20 pers när vi kom dit och 800 när allt var över!
Och ja, uppenbarligen stod vi inte en meter från dom här, utan när dom kom. Bilder på det kommer sen!
Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0