Maiz skula
Bloggar bara en kort stund innan jag ska börja renskriva mitt svenska arbete som ska vara klart på torsdag </3 Ska dessutom lämna in en argumenterande text för/emot EU, som jag inte ens har börjat på. Ingen har gjort det därför det är ingen som fattar </3 Jag hatar verkligen skolan men bleeeeeh jag blir så deprimerad av att jag ska skiljas från min underbara klass för alltid om en månad och elva dagar D;
Så jag ska väl ta och berätta lite om valborg också! Jag var hemma hos Nelly med henne och Josefin. Vi badade inte i sjön som vi brukar göra, det var ingen som ville det. Men vi grillade mashmallows eller hur det nu stavas vid majbrasan! Det blev ändå en aning varmt så vi gick in och eldade dom över värmeljus istället 8)
Vi å thaimat på kvällen och HERRE JESUS jag vill ha det nu!!! Mat alltså... Vi satt uppe mycket sent och satt och samtalade om det ena och andra, kanske inte ska gå in på allt... Somnade hur som helst typ vid fyra och var tvungen att ta bussen hem från Nelly vid 10 i 11 för att komma hem och passa Nathy, KUUL! Nu har i alla fall Andres kommit så jag slipper det och kan fortsätta med min uppsats. Så det får ta oh vara allt för mig den här gången, tack för mig så länge!
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0