Min helg hos Klas

Hejsan mina barn! Nu har jag inte bloggat på ett ytterst långt tag då jag varit hemma hos Klas ^^ Jag har haft det trevligt! Har dock inte gjort så mycket eftersom det regnat ganska mycket XD Igår satt vi i hammocken på verandan med tre täcken, så mysigt! ♥
Åt kebabpizza idag och ångrade mig starkt redan när jag ätit upp den. Det var lök på den, jag stank av vitlökssåsen och jag mådde fruktansvärt illa e_____e Fick inget internet på tåget men jag använde Klas internetsladd så jag kunde samla fakta om EU och påbörja mitt arbete på tåget. Sjukt segt, men jag måste få vg på det!
Imorgon ska jag vara duktig och gå och träna med Lovisa som nu också gått och skaffat gymkort på Gröndal 8) Får ta det lite lugnare den här gången dock.. Sist hade jag träningsvärk i flera dagar och det känns inte så passande då jag ska jobba hela helgen XD Okej men jag orkar inte blogga mer nu så ni får ha det så underbart 8)
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0