MVG barnet rullar in 8D

Hann tyvärr inte blogga igår eftersom jag pluggade till min svenska redovisning jag hade idag, som jag dessutom fick mvg på 8D Jag är ytterst nöjd :) Fick även mvg på de två engelska proven vi gjort, så nu kanske hon fattar att jag visst är duktig! Hoppas bara det gick bra på svenska nationella, känns dock som att det kan ha varit på vg nivå (som musik provet) :/ Imorgon har vi svenska och engelska muntliga så jag hoppas att det går bra så jag kan ta och höja mig någon gång, jag blir ju galen här borta! :@
Okej walla heido
Veronica

Kommentarer
Postat av: Rebecca - mamma till Nathan

duktig du!

2012-05-04 @ 13:20:00
URL: http://rebeccatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0