One Direction ♥

Nuuu skall jag skriva mer om One Direction! ♥ Som jag skrev förut stod vi en meter från dom, och dom bilderna kommer nu 8D Har ännu inte fått alla av Natalie tyvärr :/
Hejsan! Har bara bilder från i fredags!
Le bästa bilden Natalie tog 8D När Liam kom ut till 7eleven i måndags satt jag på Gretas rygg och filmade, Gretas filmer kommer upp snart här med ^^ Tydligen hade Niall också varit ute igår men vi hade inte kommit dit än då :( Igår åkte jag och Greta dit för sista gången eftersom dom åkte hem :( Först fick man stå på trottoaren där vi stod första dagen och såg så mycket, men dom flyttade ner alla till slutet av gatan. Hamnade hur som helst nästan längst fram vid staketet, så jag hade sett dom i bilen om dom inte hade tonade rutor e____e Men eftersom jag satt på Gretas rygg såg jag när de kom ut, alla utom Louis :/ Men dom måste ha sett mig eftersom jag satt på hennes rygg menar jag 8D
Satt dock i vägen för de stackars fansen som försökte filma, men sånt kan inte hjälpas! I såna situationer måste man vara självisk..

OCH HÄR KOMMER TVÅ BLURRYBLURRY BLIDER!
Några av dom bästa dagarna i mitt liv ♥
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0