Sven sammanfattning!

Kom just att tänka på en sak när jag skrev rubriken. Alla läser säker "sven" som  namnet Sven e____e Men det uttalas svén och betyder en! Så ja nu ska jag sammanfatta mitt liv lite! I fredags, måndags och igår var jag uppe i Stockholm och kollade på One Direction, men det skriver jag om i ett annat inlägg. Det gick väl bra att jobba, lite segt när det var dåligt väder för då golfar ju typ inga e___e Nu har de i alla fall satt in en riktig disk i kiosken och så, så det ser bättre ut!  Nu är vi ju lediga tills på söndag så alla är lyckliga att dom får sova, utom jag som ska jobba.. Men jag ska inte klaga, det är ganska kul och man får pengar också!
... Het.
Idag hade vi idrottsdag på IP, asså seriously, fml.. Gjorde inte höjdhoppet dock 8) Gick och åt macka på Nancy's med Elin och fick en massa röra på den så jag är nöjd i alla fall 8D
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0