Hejsan, hade långtråkigt

1. Självklart ^^ ♥
2. Colaburk 8)
3. ... One Direction kom till min kiosk på jobbet och handlade grejer. Niall hade inget hår utan hade klistrat fast müsli på huvudet. Varför är drömmar alltid så normala? 8D
4. .. Vet inte om kunderna räknas? xD
5. Ingen, åt just tunnbrödsrulle 8)
6. Hästar 8)
7. Dunno, Jesso pratar i min telefon med Fämi Holland!
8. Slickar såklart, förstår inte hur folk kan bita i glass O___________O
9. Sometimes I do, sometimes I don't!
10. ... Det blir väl samma svar som på förra frågan xD Fast skulle väl mer säga att jag gillar mitt liv än att jag gillar mig själv..
11. Fick ju aldrig prata med One Direction D; Men Jason Mraz ^^ ♥
12. Herrejesus finns det nåt godare? Ja, kyckling och tonfiskmacka men..
13. El television with LA Ink!
14. ... Let me think.. Finland, Norge, Danmark, Tyskland, England, Spanien, Grekland, Italien... Det var nog alla! Så... 8!
15. Nej, framförallt inte pappa 8)
16. Aldrig i hela livet O____O
17. NEIN!
18. ... Ja men just det för vi har ju bestämda platser 8)
19. Nepp!
20. ... Klas, men inte på allvar XD
21. Ibland 8)
22. 11 stycken
23. Mitt hem! (dizz iz from tumblr)
24. Jadå, när jag gjorde inbrott i mitt eget hem 8)
25. ... Alldeles för många till en vän som nu är en fiende, ångrar mig inte dock xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0