Almost done~

Hejsan. Idag hinner jag blogga, och jag antar att jag hinner det resten av... livet också :D Vill inte ens prata om hur sjukt tjock jag har varit idag... Gick till Nancy's efter skolan med Elliot, sen när jag kom hem ringde mamma och sa att vi skulle till Mimmos och äta pizza. Men jag åt pasta xD Sen dök pappa upp helt random också, men det var trevligt att träffa den karln också 8) Det blev dock inte så länge eftersom jag började må väldigt illa och behövde gå hem :/
Efter skolan idag var jag och köpte en klocka i present till pappa för han har ingen köksklocka, ett par örhängen till Alex som fyller år snart och ett halsband till Greta som fyller år i december. JAA VAD KUL! Haha så jag sa till pappa att jag hade köpt en present till honom och Elliot baa "Jag vet att det är en klocka"... Children e____e
True story~
JESSO HAR FÅTT HEM ONE DIRECTIONS LIVE DVD!! Var asavis på Greta för att hon skulle få den av sin moster, men eftersom Jesso har den nu ska jag se den redan imorgon kväll med henne ;) Hm.. Vi har fått tillbaka en hel del resultat som jag antar att jag får lov till att skriva! I kemi fick jag 90% rätt vad nu det blir, vg i biologi och matte och mvg i svenska, engelska och spanska xD
Hade dessutom redovisning i slöjd idag och sydde klart min klänning, YAYAYAYAY! Hon sa att hon redan hade bestämt sig vad hon skulle sätta för betyg på alla så jag antar att det inte spelar någon roll om jag lämnar in min virkning eller inte nu, haha. Sen lämnade jag in min fysik, majskort blev den. Och imorgon har jag so redovisning, SEN ÄR DET ÖÖÖVER FÖR MIN DEL!! :D
Nu skal jag steda mitt rum, adios! :)
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0