Världens stressigaste vecka
Goddagens mott goda folk. Nu fungerar internet igen och jag har en liten stund över för att blogga. Idag var jag med Gretolf! Först var vi på stan och åt, sen hemma hos henne och pluggade. Skrev min slöjdredovisning som jag ska göra på torsdag och fortsatte med skivrecenisonen som ska vara inne på onsdag. Idag hade jag kemiprov och två hemkunskapsimlämningar. Gjorde även klart min skulptur i bilden och fortsatte med min klänning under lunchen... Den ska vara klar på torsdag, och även min virkning som jag inte ens börjat på, kommer aldrig få mvg </3
Imorgon har vi skolans dag. Fett ovärt, måste stanna i skolan tills fem för att vara där i en kvart och ta hand om chokladhjulet e_____e Men vi ska hem till Elin och plugga under tiden. På torsdag ska även fysikarbetet in, så man har ju en hel del att göra.. Men efter det är jag FRIIIII 8D
Kollar just nu på Luke's alla vlogs som jag har missat. Han är inte alls känd i Sverige, så jag blev ganska lycklig när tjejerna i vår klass stod och kollade på en parodi som han, Joey Graceffa och en av deras vänner gjort 8) Nu har jag tyvärr inte tid med detta längre, och antar att jag inte kommer hinna blogga förrän på torsdag.. Ta hand om er så länge! 8D
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0