I skolisen~

HEJ, HEJ, HEMSKT MYCKET HEJ!
Jag är ledsen. Vi har världens rast mellan serveringen och matten så vi skulle gå till datasalen men den var full, alla andra också.. Så nu är vi på datorerna som står ute i korridoren och det är ytterst jobbigt eftersom man måste stå upp hela dagen  :( Har dock bara matte nu sen slutar vi! Idag på serveringen fick vi göra latte och sånt. Förstår verkligen inte hur folk kan dricka det, så sjukt brutalt äckligt :s
Dör.

Vill hem nuuuuuuu för jag hjer trött och ja, min säng behöver mig helt enkelt! Vill även gå till caféet men i så fall måste jag det efter skolan för nu är det stääääääängt D: Idag ska jag. Inte göra något alls, typ spanska läxan kanske, så det känns ju bra. Ja.
 
Walla haido
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Omg vad i hel**te är det där i bakgrunden?! Föressten sen Jesso la upp en viss video på sin blogg har typ även jag blivit besatt och kan faktiskt förstå mig på tårarna och hysterin... Och eftersom att jag är äldre än 25..(knappt...) så gäller talesättet är dem små så tar man två... ( och du får bara en) jag tar i alla fall Niall men sen har jag svårare att bestämma mig så vi får se vem det blir! Puss till dig och kämpa på med skolan!!

2012-11-19 @ 23:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0