Hurts~

Greta klagade igår på att jag aldrig bloggar fast jag bloggar mer än henne så jag får väl ta att göra det xD Eller nu i alla fall, men ni kan inte förvänta er så hemskt mycket resten av veckan. Imorgon har jag svenska prov och Klas kommer så jag måste städa och plugga och sen måste jag plugga till spanskaprovet imorgon. Hade matteprov nyss och det gick väl sådär. Men inte så hemskt dåligt! Har dock besöksnäringen och idrott kvar, det blir inte värre :( MEN JAG HAR JU INGET ATT SKRIVA, VAD PRATAR GRETA OM </3
 
FAST NU NU VET JAG. Jag har hittat en ny grupp som är min  favvo! Det är Hurts med Theo Hutchcraft och Adam Anderson ^^
 
 
 
Fast jag orkar inte blogga mer så ni får kolla istället 8)
 
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0