majskolvar är majsiga

 
Tudiluu!! Igår var jag med Josefin och hon sov hos mig ^^ Det var väldigt mysigt må jag säga! Hon ville att jag skulle måla hennes naglar så jag provade två nya grejer som jag aldrig gjort förut. det blev väl lite.. sådär! Det slutade med att vi tog bort allt, men jag filade i alla fall naglarna på henne :) Vi skulle se house of wax men nej, tv:n ville inte läsa av den så vi fick se en film som vi hade hemma. Det blev Half Light, en mycket bra film må jag säga! Det var väl egentligen ingen riktig skräckis, men jag tyckte i alla fall den var läskig ^^
 
KUL
 
Har haft redovisning i resmål och resvägar idag. Det gick väl ganska bra, men hatar redovisningar </3 Fick tillbaka våra prov och det var tydligen helt och hållet onödigt att jag pluggade så mycket för man kunde bara få g eller ig </3 Nyss hade jag en timmes rast men nu är det bara 10 minuter kvar innan spanskan, försökte göra en uppgift hela hålet men det gick åt skogen.
Ska till x factor med Tuvis idag så hejdå.
 
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0