Meinen helgen

Hallooo! Som jag sa kom Klas i torsdags och det är därför jag inte bloggat! Han kom rätt sent så jag hann bara ge han min present innan vi la oss, haha. Han fick godis.. I alla fall bättre än förra årets puss (y) I fredags var vi på x factor med Elin och Linn. Man kan nog ganska lugnt säga att det var roligare att kolla på publiken än artisterna.. Massa fjortisar och troll och jag vet inte, har inte ens ord för att beskriva det.. Har tyvärr inget tjusigt kort från den här gången så jag får slänga in nåt annat!
 
 
Den här låten sjöng Alexander som jag hejar på och jag måste säga att han gjorde det mycket bra!
 
Igår tänkte vi gå till badhuset men jag orkade inte. *Världens sämsta flickvän* Och så skulle v baka chessecake men Jesso lämnade inte receptet så det gick inte heller.. Hur som köpte vi morötter och gurka och åt med dip så lite mys blev det i alla fall! Kollade även på House Of Wax med Jesso också. Vet att dom flesta redan har sett den men om man inte har det tycker jag att man ska det :D
 
Mysig kille från filmen <3333333333
 
Idag åkte Klas hem tidigt. Kvart i 11. Onödigt tidigt. Vi hade just gått upp och stod och gjorde frukost när han trodde han skulle åka men tåget gick inte från syd förrän kvart över ett så det var lite fail :( Själv satt jag och gjorde inbjudningarna till Nellys och min halloweenfest, ska bli ytterst kul! 
Just nu sitter jag och försöker övertala folk om att gå med i golden ticket tävlingen på tv4 så jag kan vinna (y)
 
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0