X-Factor och helgen

Hallojsan! Som jag skrev i fredags vr jag och Tuve på X fator, men Elin och Linn var där också så vi var där med dom! Dom ska dit på fredag också men då ska jag dit med Klas. Han kommer på fredag så då blir det massor av mys även fast jag måste plugga xD
 
 
Hahahaha asså jag dör, ser ut som en man men jag var tvungen att lägga upp den i alla fall xD Tuvis ville inte vara med :( Efter vi tagit det frågade en som jobbade där vem vi hejade på och typ alla sa Awa så stod hennes mamma där och ba "Jag hörde att ni hejar på min dotter, vad kul", så fick vi bilar av henne, det var lite halvt random xD
 
Skulle vara med Greta i lördags men hon orkade inte så jag var med Nelly istället! Vi pratade lite om Halloweenfesten som snart är. Betsällde även världens bästa mask till den igår, kommer lätt bli snyggast. Igår bara städade jag och pluggade bara och idag.. majs. Har svenska, matte och spanskaprov den här veckan så jag känner att jag borde plugga lite e______e så.. ja....
 
Veronica

Kommentarer
Postat av: Rebecca - mamma till Nathan

hahaaa tänkte precis säga att du e ju sjukt lik din pappa på bilden :P

2012-10-09 @ 18:14:33
URL: http://rebeccatherese.blogg.se
Postat av: Anna

OMG ( jo jo jag kan rudi) jag är förstummande lycklig att få se en bild på dig tagen framifrån utan konstig min eller en hand i vägen...lyckan är total! Puss ruuudi the boooty

2012-10-09 @ 21:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0