Ett år med Klas ♥

Jag är i skolan nu och hinner inte skriva så mycket för jag börjar om en kvart, men måste skriva att idag har jag och klas varit tillsammans i ett år ^^ (Höll på att skriva en kvart men så var det ju inte.) Det är helt sjukt vad tiden har gått snabbt även fast vi inte ses så mycket, men jag är glad ändå ^^ När jag var hos honom i helgen bakade vi tårta för att fira det men det blev lite seg eftersom vi inte hade en elvisp. Men det gör inget ^^ Vi hade inga presenter men nästa gång han kommer hit ska vi fira hans födelsedag som är den 16e oktober så då ska han få nåt fint istället ^^
 
DEN BLEV STOR. Har inte så mycket bilder så det får bli en (väldigt söt) från nyår. Men det visar bara att vi har mer intressanta saker att göra när vi är med varandra än att ta kort på oss själva ^^ ♥
 
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0