Grönan, jobb och mer saftkalas

Hola! Igår var jag på Grönalund med fadern och hans familj. Var med Nellie hela dagen, det var trevligt. Men ville hem till Klas med förstås. Åkte typ allt utom frittfall och uppskjutet för Nellie ville inte. Måste säga att det roligaste av allt fortfarande är Pettson och Findus huset 8) När jag kom hem träffade jag Klas så åt vi onyttig mat och gick till Mikaela på kalas igen. Det var fler från klassen den gången så det var kul 8) Behövde dock gå hem rätt tidigt eftersom jag jobbade idag. Tänkte lägga lite bilder men jag tog inga och det är inget som har hamnat på  fb xD Så ni får lite snygga bilder som jag och Elliot tog!
 



Mumma! Blev lite ledsen idag för jag skulle jobba till 5 och Klas tåg skulle gå kvart i 6 så vi skulle inte hinna träffas. Men jag missade bussen så mamma kom och hämtade mig och körde mig till Syd så vi hann ses en liten stund ^^ Tycker synd om Klas, hans tåg var inställt så han fick ta ett annat tåg som dessutom var försenat, så nu har han missat tåget han skulle byta till. Hoppas det snart kommer ett till :/ Måste klippa naglarna och städa lite i mitt rum så nu är det hög tid att sluta blogga! Ha det bra alla barnen!
 
Veronica

Kommentarer
Postat av: Rebecca - mamma till Nathan

Haha omg jag ÄLSKAR bilden på elliot med ditt hår, han e ju aslik dig ;)
Har lämnat in modemet nu de skulle ta ca 2 veckor att fixa , håll ut!

Svar: Åh tack Beckyrydh, ska bli skönt att ha satan igen!
Veronica

2012-09-03 @ 20:31:36
URL: http://rebeccatherese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0