Här ska vi upp tidigt
Holaaaa! Det är lördagskväll, jag sitter ensam i vardagsrummet med min datorapparat och har inte ens nåt gott att äta </3 Jesso jobbar till nio och ska gå och köpa nåt gott men jag vet inte hur mycket jag kommer hinna njuta av det eftersom det är läggdags 10. Ska nämligen upp 5 imorgon eftersom jag börjar jobba halv sju. Ska bli skönt att åka hem till Klas på fredag efter att ha gått upp tidigt 26 dagar i rad.. Förresten har jag fått ett sånt där ärr i ansiktet som ser ut som en liten grop. Jag har alltid tyckt att såna är jätteäckliga och mår därför väldigt dåligt </3 Jag har inget spännande alls att skriva om så jag bestämmer mig för att istället ta farväl av er.
 
Farväl.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0