In da school. AGAIN
Luuhluuh? Känns som att det var ett tag sen jag bloggade senast. Min dator är cp och vill inte släppa in mig på den så den säger att jag har fel användarnamn eller lösen men det har jag inte </3 och för att ändra det måste jag ha en flyttbar disk E men vad tusan är det? Skulle ha besöksnäringsprov nu men läraren är hemma med sitt sjuka barn och nästa lektion börjar om en halvtimma så vi har rast nu istället!
 
Kände bara att jag var tvungen att lägga upp den här bilden som min mosters man lagt upp på facebook. Asså Danny är världens sötaste men han ser ju lite småkul ut här xD
 
Sitter i en av datasalarna med Jessica och några andra i klassen (y) Idag ska jag hämt Ellie Bellie Skrutton Button Boy på dagis, sen måste jag hämta mina tågbiljetter, städa och packa. Ska ju hem till Klas imorgon. Det är typ en marknad i Lindesberg så jag ska åka dit, men kommer inte vara där förrän halv nio på kvällen och jag kommer vara trrött som en mört så jag hoppas att han inte blir ledsen på mig xD nu ska jag väl kolla tumblr eller nåt och ha det lite kul. ADJÖKEN FRÖKENS!
 
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0