LE SAMMANFATTNINGEN

Hoppsan, såg nyss att jag inte hade bloggat på ett par dagar! Har helt enkelt inte haft tid 8) Är nu hur som helst i skolan nu. Har svenska men jag är klar med uppgiften så nu kan jag sitta och göra ingenting alls (eller ja, blogga) i 10 minuter innan vi har lunch 8) Igår slutade vi hjdgdslrsf sent så när jag kom hem bara städade jag lite och... ingenting! Fikade i skolan men nu mår jag dåligt för jag är en tjockis </3
 
Fin bild på våra muffins i Pershagenskolan.
 
I måndags gick jag till frisören lite spontant och klippte mig och färgade håret. Tänker dock inte berätta vilken färg än! Det tog typ två timmar och när jag var klar träffade jag min kära vän Gretolf som jag givetvis gick till nancy's med och åt smörgås xl. Yes. XL. Brukar äta medium med på xl får man smoothie istället för läsk och chokladhboll, så det känns bra! Dessutom älskar jag smoothie 8)
 
Oj, snygg gammal bild på gGreta från nian när vi var på Nancy's.
 
Igår var det föräldramöte på skolan och fadern kom. Modern var på idrott på min kära gamla Pershagenskolan med Elliot, är avundsjuk </3 Imorgon ska jag passa Elliot med Josefin och göra JETTEBRÅ mat! Det stod i entrén att vi inte har idrott den här veckan så jag är överklycklig 8D
 
 
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0