Nanananana

HOLA! Tänker snabbt konstatera att jag är svinigt trött (somnade på soffan när alla satt och åt, Ellie la mozzarella på mig) och att jag ska gå och lägga mig snart. Becky har tydligen lämnat in min internetsticka nu, så snart får jag tillbaka den och kan blogga varje dag 8D Idag serverade vi för första gången i skolan. Jag fick bara en ensam man, men vi är många i klassen och det var en del som fick stå hela lektionen utan att göra något alls. Träffade Greta efter skolan idag för vi var tydligen på samma tåg, så vi gick både till Nancy's och donken! Köpte även två nya piercingar ^^
 
Har tänkt att lägga upp den här bilden hur länge som helst nu, men den passar aldrig in med det jag skriver. Inte för att den gör det nu heller, men jag måste få bort den från datan xD Det är nämligen så att farfarn min samlar på tior och jag hittade dom här spargrisarna förra sommaren och gav till dom. Kom och tänka på det eftersom de sålde likadana när vi var på Locknevi marknad i somras. Men en dubbel uppsättning är onödigt!
 
Nu ska jag gå och lägga mig, så godnatt!
 
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0