Skul skul typ

Guess what, jag har internet igen 8D Däför ska jag snabbt skriva innan jag ska gå och lägga mig igen! I onsdags var jag ute och motionerade och på vägen hem träffade jag min gamla svenska och engelska lärare Suzana <33 Pratade med henne och höll på att börja gråta lite, typ bästa läraren </3 
 
Igår var jag med Nelly och vi passade Elliot och åt fika. Vi hade det ytterst trevligt! Idag skulle jag motionera med deras klass men dom kom så sent till scaniasjön så jag hann bara hälsa på dom. Är avis på Nelly som går med Josefin, Nathalie och Sara från Pershagen </3 JAG VILL OCKSÅ! Nästa torsdag ska i alla fall Josefin komma hit så det ska bli kul! Idag hade jag bara spanska och nu ska jag sova för jag ska jobba hela helgen. ADJÖKEN!
 
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0