Äntligen lov! (nästan)

Jaha så medan de flesta av mina klasskamrater nu njuter av att det äntligen är sportlov sitter jag och två till och väntar på att få genomlida två timmars spanska.. Jag beklagar att jag inte bloggat som utlovat: jesso kom finally hem i lördags och gav tillbaka min kära dator men det har inte blivit att jag har använt den så mycket eftersom Klas varit här och i skolan har jag faktiskt passat på att plugga istället :o

Klas kom förra fredagen och då var det meningen att vi skulle fira alla hjärtans dag och jag hader bakat cupcakes åt honom och gav han en liten present, men det som han beställt till mig hade inte kommit än så vi får ta och fira alla hjärtans dag en gång till! I övrigt har vi varit hos hans mormor, varit på badhuset och gått på bio :) Hade inte varit på badhuset på flera år och det kändes lite pinsamt att vara de äldsta där förutom föräldrarna med sina barn, men vi hade det mysigt ändå och det var gott med kebab! Igår såg vi på Röjar Ralf, lite barnsligt det med kanske men det var faktiskt jättekul xD
 

Tänkte lägga in en bild på de underbara oreo livvakterna men det fanns inte </3
 
Idag åkte Klas hem samtidigt som jag åkte till skolan, men jag ska dit redan på söndag och vara där under mitt lov! Ska bli supermysigt ^^ Fast jag kommer behöva plugga en hel del, dom dödar oss i skolan :( Nu ska jag... Gå in på weheartit för det är det bästa jag vet, ha ett bra lov!

Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0