Hos Klas~

Hejsan svejsan i lingonskogen!
Fick just en uppmaning av min kära syster Becky på facebook att jag ska blogga så jag gör väl det! Timing att jag precis gjort klart mitt arbetshäfte jag satt och jobbade med 8) Klas är förstås i skolan och han har bygg idag så han kommer inte hem förrän minst en timme, men jag sov till halv tolv idag så den här dagen har gått relativt snabbt ändå! Idag har jag städat och pluggat och igår var det i princip samma sak. Duschen gick sönder sist jag var här och eftersom hans systrar fått magsjuka (yDgausejfgluefrgugfhxvhdsfgvhkwehgcahvvredfilo) så kan jag inte duscha hos hans mamma så jag stod på allvar och lutade mig över en balja på toalettstolen xD Men det gick bra!
 
Okej det var roligt.


Vet inte riktigt vad vi ska göra nu i veckan. Det blir väl mest att vara hemma och ta det lugnt men det är ju skönt det med ^^ I söndags sov hans kompis Joel här också och det var väl trevligt, han var snäll (y) Är ganska stressad över hur mycket jag har och göra med skolan till nästa vecka så nu får jag väl ta och göra Becky besviken och säga att jag ska gå och läsa min engelska bok! HASTA MAÑANA tror jag!
 
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0