Inget internet D:

Luuuuh! har tänkt att blogga om helgen ett tag men vi har ju då inget internet hemma så det sket sig ju. Är iallafall i skolan nu så jag kan skriva lit 8) I fredags var det meningen att jag skulle sova hos Anna, men när mamma åkte dit för att lämna mat till oss på dagen var det svinkallt för värmepumpen hade gått sönder D; Det slutade med att jag, Elin och Linn åkte till mormor istället :) Vi åt tacos, pratade om lite allt och bara såg på tv (och åt massor av chips!). Har kvar chips så allt jag behöver göra är att köpa lite lökdip så har jag till helgen också ;) Det var bara jag och Elin som sov hos mormor men vi hade det väldigt mysigt!


Skulle lägga upp en gammal bild med åsnorna men nej. Cp data.
 
I lördags var Alicia hemma hos mig ett tag när hennes man Felix var och tatuerade sig. Vi pratade också bara och åt, hehe. I söndags skulle vi iväg och åka skridskor, men Elliot ville att Jamie skulle följa med så jag fick inte plats i bilen </3 Ja.. Jag hade prov idag och fick tillbaka ett gammalt, fick A 8D

Linn har gått med på att skicka de få bilderna från i fredags till mig men tills dess får ni vara utan! jag måste verkligen köpa en ny kamera :( Hasta luego!

Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0