Majs

Hejhej igen!
Har tänkt att skriva flera gånger den här veckan men sen har jag varken haft tid eller lust. Hade matteprov igår och svenska idag så jag har pluggat en hel del. Matten gick bra men svenskan var väl ja, sådär... Sov hos Becky och lilla baby nathy igår, det var väldigt mysigt!

i helgen var jag hos pappa för första gången sen i julas och det var väl trevligt. Ska dit nästa helg också och det är ju ganska ovanligt att jag åker dit så ofta så det är väl trevligt! Mindre trevligt är att Monica, Anna-Karins mamma just har dött :/ Hon fick cancer och det gick väldigt snabbt så jag antar att det mest var skönt när det väl hände.. Men, det är väl sånt som händer och när det gör det så gör det ju det helt enkelt, även fast det är hemskt :/

Imorgon är det i alla fall helg igen och då ska jag till Klas! Det var ett tag sen nu så det ska verkligen bli kul, har längtat massor ♥ Vet inte riktigt vad vi ska göra än men nånting blir det väl! Det jobbiga är däremot att dom har ändrat tågtiderna för när jag ska åka hem, så nu kommer jag åka två minuter tidigare, har ett mer byte och är framme nästan två timmar senare :s Men okej, jag har svenska nu så jag antar att jag kanske borde jobba med det också även fast jag inte orkar :( Adjö! (inga bilder idag för så kul ska vi inte ha det)
 
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0