fml

Sitter här med en starköl och deppar. (Sorgligt men sant.) Det är nämligen så att Hurts har sin konsert i Stockholm ikväll och jag är för liten för att vara där.. Bäst för dom att dom kommer tillbaka om ett år, en vecka och fyra dagar när jag fyllt 18 </3 Hade sååå gärna velat gå, men såhär är ju livet. Får aldrig se Paolo helle för jag är en liten skrutt :( Deras signerade skiva har inte kommit än heller så det gör ju inte saken bättre :(

 
Sen vill jag passa på att säga till Linn att You låter som en turkisk låt. Hejdå, nu ska jag supa mig full. (skoja baral, ska bara dricka den här för det är gott)

DepparN

Kommentarer
Postat av: Anna

Stackars rudi!! Först ingen konsert och sen tvingas genomlida
En hel öl....blää!

2013-03-21 @ 21:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0