Jag suger på att skriva rubriker

Ska börja det här inlägget med att tala om att jag faktiskt tycker om öl, i viss mängd. Jesus Kristus vad jag suger på att uppdatera. Jag har faktiskt varit lite bloggsugen, men jag har inte gjort det eftersom jag håller på och fixar min weheartit för tillfället! Förra helgen var jag hemma hos min älskade Klas 8) När jag satt på tåget var det världens signalfel så jag missade tåget jag skulle byta till i Örebro och fick ta taxi med en annan tjej därifrån som skulle med samma tåg. Det blev ju inte bättre av att taxi chauffören inte hittade och inte kunde kortkoden när han tankade. Lite korkad med andra ord. Tyckte synd om Klas och hans mamma som fick sitta och vänta i bilen på parkeringsplatsen :(

Hej, söt bild men jag ser ut som en mupp 8)


Hur som helst var vi med hans kompisar lite och ingen var sjuk så den här gången kunde vi faktiskt äta hos hans mamma! Han kommer hit på torsdag och är här över lovet ^^ Igå var jag och Jamie och åt på den där indiska restaurangen som vi älskar så det var väldigt trevligt! Min skiva kom också idag så jag är lycklig 8D Idag ska Jesso ha tjejmiddag med typ 13 tjejer så jag, mamma och Elliot ska sova hos mormor som har åkt till Thailnad nu. Det blir mysigt! 
 
Sen... Ja, sen så har jag inte så mycket mer att skriva om, så ha ett underbart liv!
 
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0