Lovet~

Luuhluuh? Sa att jag skulle blogga på lovet, men så blev det ju inte nej... Var fullt upptagen att plugga och städa när Klas var i skolan. Han kom hem ganska tidigt varje dag så det var skönt ^^ Vi sov massor för det älskar vi, sen var vi på fritidsgården en dag för Klas skulle jobba där. Vi åt bara gurka och dip en gång :( Är faktiskt djup besviken på det för det är liksom vår grej, men vad ska man göra?
 
Inte min egen bild men såååå himla gott, med holiday dip också <33

Åkte hem i lördags när bebisen hade blivit sjuk :( Ville egentligen stanna för jag tyckte synd om honom, men jag var på kalas hos Elin som fyllde 17 igår. Eller kalas och kalas, party! Det var först middag och sen partaj och det kom massa gamlingar som var hennes systers kompisar. Men det var trevligt! Och framför allt god mat 8) bea... ♥♥♥♥♥♥ Av mig fick hon smycken från accesorize, ville ha dom själv för det är min bästa affär! I veckan... Lär det inte bli så överdrivet mycket bloggande för jag har så mycket i skolan, men svenskaredovisningen har iallafall blivit uppskjuten så jag har en vecka extra på det 8)
 
hade jag vart tuff och haft instagram som alla andra barnen hade jag kunnat gå in och sno lite bilder från helgen, men icke sa nicke! Så ni får nöja er nu. Walla haido
 
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0