Ovärt liv 101
Är så himla arg och ledsen och besviken just nu så det bara inte finns. Igår fick vi gå hem tidigt för engelskaläraren var sjuk. Hade engelska direkt på morgonen idag också så vi kollade igår men det stod inte att hon skulle vara borta idag, så precis när vi kommer sätter dom upp en lapp på dörren att hon är sjuk, så himla ovärt liv </3 Det innebär visserligen att jag slipper redovisa min bok idag, men jag hade kunnat sova mycket längre också </3 Så nu är det bara att sitta och vänta på att matteprovet ska börja! Sen är det bara lunch och idrott kvar, hoppas verkligen att vi får tillbaka provet idag 8) Eh ja.. Jag har glömt att raka benen men förhoppningsvis ser ingen det 8)
 
Har då läst To Kill A Mockinbird, visste inte att det var en film också men den kanske man skulle ta och se 8) Den här bilden förändrar dock allt, trodde flickan var blond och hade lockligt hår av nån anledning :( Menmen! Nu ska jag.. äta majskolv
 
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0